دانشگاه متهم مدرک‌گرایی /برچسب کم‌سوادی بر پیشانی فارغ التحصیلان!
دانشگاه متهم مدرک‌گرایی /برچسب کم‌سوادی بر پیشانی فارغ التحصیلان!

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ارتباط دوسویه میان دانشگاه و کارآفرینان، گفت: برای اینکه برچسب کم‌سوادی بر پیشانی فارغ التحصیلان نخورد و دانشگاه متهم به مدرک‌گرایی نشود، این ارتباط دوسویه ضروری است. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، عابدین خرّم صبح امروز  در جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه دستاوردهای […]



استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ارتباط دوسویه میان دانشگاه و کارآفرینان، گفت: برای اینکه برچسب کم‌سوادی بر پیشانی فارغ التحصیلان نخورد و دانشگاه متهم به مدرک‌گرایی نشود، این ارتباط دوسویه ضروری است.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، عابدین خرّم صبح امروز  در جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه دستاوردهای این دانشگاه باید در راستای رفع نیازهای علمی کشور و درآمدزایی باشد، افزود: این رویکردی است که در اکثر دانشگاه‌های دنیا توسط اساتید مجرب و دانشجویان نخبه دنبال می‌شود و نتایج گران‌بهایی به دنبال داشته است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست جدید دانشگاه آزاد، مسأله‌محوری مبتنی بر اقتضائات و مسائل منطقه‌ای است و این راهبرد باید در کیفیت‌بخشی به توان علمی دانشجویان، مسیر قابل اطمینانی طی کند.

خرّم تاکید کرد: ارتقای بهره‌وری در بخش خصوصی و سهیم شدن در توسعه آذربایجان‌ شرقی یکی از رسالت‌های مهم دانشگاه‌های تبریز است.

وی گفت: دانشگاه آزاد باید بتواند از درون، تحول علمی و ساختاری ایجاد کرده و همچنین نیازها و مسائل علمی مناطق مختلف را رفع کند.

انتهای پیام/