به گزارش عصر دهیار، جلسه هماهنگی قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با حضور رسول وظیفه شناس شهردار منطقه ۱۰، فرماندهی حوزه بسیج امام رضا، نماینده بهداشت، نیروی انتظامی در این منطقه تشکیل شد.وظیفه شناس در این جلسه با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا وارد موج چهارم خود شده اظهار داشت: با توجه به تصمیم […]

به گزارش عصر دهیار، جلسه هماهنگی قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با حضور رسول وظیفه شناس شهردار منطقه ۱۰، فرماندهی حوزه بسیج امام رضا، نماینده بهداشت، نیروی انتظامی در این منطقه تشکیل شد.
وظیفه شناس در این جلسه با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا وارد موج چهارم خود شده اظهار داشت: با توجه به تصمیم گیری ستاد کرونا برای اعمال  محدودیت به صورت منطقه ای برای کنترل بهتر شیوع این ویروس از امروز اقذامات این منطقه در بخشهای مختلف شدت می گیرد.
او ادامه داد: اکیپ های صوتی سیار برای هشدار وضعیت شیوع کرونا و تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی در سطح منطقه فعالیت خود را از سر گرفته و اطلاع رسانی می کنند.
شهردار منطقه ۱۰ تبریز خاطر نشان کرد: تذکر لسانی و ارشادی به اصناف و مشاغل گروههای مختلف به منظور رعایت دقیق محدودیت و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، تصب گسترده بنرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی از اهم فعالیت ها و اقدامات این قرارگاه خواهد بود.
در ادامه این جلسه سرگرد سجاد زارعی فرمانده حوزه بسیج امام رضا نیز با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی بیش از ۷۳ هزار در سطح منطقه ۱۰ غربالگری شدند اضافه کرد: در این طرح به صورت محله محور عمل کردیم و وضعیت سلامتی مردم را مورد پایش قرار دادیم.
وی یادآور شد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و اجرای موازین بهداشتی باید توسط مردم جدی گرفته شود تا شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.