تارتار: خیلی سخت بود و بدموقع گل خوردیم/ حیف شد باید مقابل تراکتور پیروز می شدیم
تارتار: خیلی سخت بود و بدموقع گل خوردیم/ حیف شد باید مقابل تراکتور پیروز می شدیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خیلی برایم سخت بود و بدموقع گل خوردیم. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی مقابل تراکتور در هفته دوم لیگ برتر، عنوان کرد: خیلی سخت بود و بد موقعی گل خوردیم اما به خاطر احترام به اصاحب رسانه به نشست آمدم. بازی دو […]



سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خیلی برایم سخت بود و بدموقع گل خوردیم.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی مقابل تراکتور در هفته دوم لیگ برتر، عنوان کرد: خیلی سخت بود و بد موقعی گل خوردیم اما به خاطر احترام به اصاحب رسانه به نشست آمدم. بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه دوم تراکتور احساسی حمله کرد و ما را به عقب کشید. ما از دروازه محافظت کردیم اما اتفاقات و اشتباهاتی رخ داد. بازیکن ما اواخر بازی مصدوم شد و ۱۰ نفره شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ما نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم اما با شروع نیمه دوم تراکتور ما را ناخودآگاه به عقب کشاند. اشتباهات این بود داور چهارم در تعویض آخر ما تابلوی تعویض را بالا نبرد. وقت اضافه را نشان داد اما ما می‌خواستیم ۲ تعویض انجام دهیم. بازیکن ما وارد زمین شد و داور چهارم گفت تمام است و تعویض انجام شده است در صورتی که می‌خواستیم ۲ تعویض انجام دهیم و باید تابلوی تعویض نشان داده می‌شد. 

تارتار درباره تعویض‌های انجام نشده تیمش، گفت: خیلی عجیب بود چطور داور چهارم اجازه داد بازیکن داخل زمین برود؟ بازیکن ما اگر تحت فشار بازی بوده و اشتباه کرده وارد زمین شده باید بیرون می‌آمد و کارت می‌گرفت چون قانون این را می‌گوید. داور هم می‌گوید وقتی داخل زمین رفته بگذارید برود. این برایم عجیب بود و نگذاشتند ۲ تعویض را انجام دهیم، در نهایت گل تساوی را دریافت کردیم، خیلی حیف بود. بچه‌های ما تلاش کردند، با چنگ و دندان دفاع می‌کردند اما زیبایی فوتبال همین است و به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص آنالیز تراکتور، یادآور شد: ما به اتفاق همکاران بازی قبل حریف را آنالیز کردیم و می‌دانستیم با چه سیستمی بازی می‌کنند و باتوجه به سر زن‌های خوبی که دارند دنبال ضربات ایستگاهی هستند. سعی کردیم در ۱۸ قدم خطا ندهیم اما این اتفاق افتاد. ما تراکتور را خوب کنترل کردیم به طوری که آنها تراکتور رو به بازی مستقیم آورد اما اتفاقاتی که آخر بازی رخ داد و داور چهارم نگذاشت تعویض کنیم. بدون تابلوی تعویض بازیکن زمین رفته است و گفتند تعویض دوم می‌سوزد. برایمان عجیب بود، قانون مشخص است، داور تایم اضافه را نشان داده و بازیکن به اشتباه وارد زمین شده است. تعویض ما سوخت و نمی‌دانم چه بگویم. قانون مشخص است و همه چیز باید روی اصول باشد نمی‌دانم چه بگویم. ۲ تعویض ما باید همزمان انجام می‌شد اگر بازیکن اشتباه کرده او را صدا کنید و به او کارت بدهید.

تارتار درباره اینکه شما دقایق طولانی از گل زده‌تان به خوبی دفاع کردید آیا شیوه بازی شما به سمت کنترل نتیجه بود یا تعویض‌های اجباری باعث شد شما به دنبال حفظ نتیجه باشید، تصریح کرد: تعویض‌های اجباری به ما لطمه زده است. نیمه اول ۲ تعویض اجباری داشتیم. نیمه دوم نیمه مربیان با تعویض‌هایی است که انجام می‌دهند. ما بازیکنان را به خاطر مصدومیت تعویض کردیم و ۲ تایم را از دست دادیم. اواخر بازی نتوانستیم خوب مدیریت کنیم و گل تساوی را دریافت کردیم. فکر می‌کنم اتفاقات در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. 

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید از ۲ بازی انجام شده خود رضایت دارید، گفت: من راضی هستم اما بازی امروز ما حیف شد و باید برنده از زمین خارج می‌شدیم. تمام نقاط قوت تراکتور را کاملا بسته بودیم اما روی اتفاق و صدمه دیدگی دفاع وسط‌‌‌مان گل مساوی را دریافت کردیم.
انتهای پیام/