بهره برداری از چند پروژه  شاخص عمرانی در سال ۱۴۰۰
بهره برداری از چند پروژه  شاخص عمرانی در سال ۱۴۰۰

به گزارش عصر دهیار، میرعلی اصغر نساج، شهردار منطقه پنج تبریز گفت : پروژه های شاخص و فرامنطقه ای طبق زمانبندی و برنامه ریزی در حال اجرا شدن هستند. به گزارش امور ارتباطات منطقه، مهندس میر علی اصغر نساج در حاشیه بازدید از چند طرح عمرانی شاخص منطقه پنج با اعلام این مطلب افزود : […]

به گزارش عصر دهیار، میرعلی اصغر نساج، شهردار منطقه پنج تبریز گفت : پروژه های شاخص و فرامنطقه ای طبق زمانبندی و برنامه ریزی در حال اجرا شدن هستند. به گزارش امور ارتباطات منطقه، مهندس میر علی اصغر نساج در حاشیه بازدید از چند طرح عمرانی شاخص منطقه پنج با اعلام این مطلب افزود : پیشرفت عمرانی پروژه های بزرگ واساسی هر هفته بررسی می شود.

وی اتوبان ولایت را یکی از پروژه های شاخص کلانشهر تبریز دانست و با بیان اینکه برای فاز اول آن هزار میلیارد ریال هزینه می شود گفت : پس از بهره برداری از اولین تقاطع غیر همسطح، دومین تقاطع غیرهمسطح فاز اول اتوبان ولایت نیز در سال جاری به بهره برداری می رسد. وی در این رابطه گفت : با اتمام این پروژه کوی های نصر و صادرات به خیابان رودکی در ولی عصر متصل می شود.

 شهردار منطقه پنج تبریز با بیان اینکه فاز اول اتوبان ولایت شامل ۲ تقاطع غیر همسطح است اظهار داشت : با بهره برداری ازدومین تقاطع غیر همسطح فاز اول اتوبان ولایت با ۱۳۰۰ متر طول تکمیل می شود. مهندس نساج همچنین به دوربرگردان پاسداران-  کوی نصر اشاره نمود و در این خصوص گفت : این پروژه نیز به عنوان بخشی از اتوبان ولایت در حال اجرا شدن است که امسال از آن بهره برداری خواهد شد.

 وی در ادامه به احداث تقاطع غیر همسطح دیزل آباد به رسالت پرداخت و گفت : عملیات عمرانی این پروژه با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار شروع شده  است. شهردار منطقه پنج در بخش دیگری از سخنانش به احداث پل های ناقص میدان شهید فهمیده اشاره و اظهار داشت :عملیات عمرانی ۲ پل ناقص که تردد از پاسداران به کوی ولی عصر و باغمیشه به پاسداران را میسر می سازد شروع شده است. به گفته وی با اجرای این دو پل ترافیک میدان شهید فهمیده کاهش می یابد.