بهره‌برداری از مسیرگشایی فاز دوم شهید میلانی در آینده نزدیک
بهره‌برداری از مسیرگشایی فاز دوم شهید میلانی در آینده نزدیک

به گزارش عصر دهیار، اکبر امجدی در بازدید از روند آخرین مراحل اجرایی فاز دوم مسیرگشایی شهید میلانی، با اعلام این خبر، اظهار داشت: پروژه آخرین مراحل اجرایی خود را طی می‌کند و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.وی با اشاره به اینکه فاز دوم خیابان شهید میلانی به طول ۲۷۰ متر اجرایی می‌شود، اظهار […]

به گزارش عصر دهیار، اکبر امجدی در بازدید از روند آخرین مراحل اجرایی فاز دوم مسیرگشایی شهید میلانی، با اعلام این خبر، اظهار داشت: پروژه آخرین مراحل اجرایی خود را طی می‌کند و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه فاز دوم خیابان شهید میلانی به طول ۲۷۰ متر اجرایی می‌شود، اظهار داشت: این مسیر در کریدور شمال به جنوب، خیابان قدس را به خیابان بهار متصل می‌کند.
شهردار منطقه ۴ تبریز ادامه داد: این پروژه، به عنوان طرح مکمل فاز نخست، نقش کارساز در بهبود بافت ترافیکی و تقویت وضعیت کالبدی خواهد داشت.
امجدی با بیان اینکه طرح‌های تملک، علی‌رغم تنگناهای اقتصادی، در سه سال گذشته، موفق بوده، ادامه داد: در سال جدید، برنامه‌های مسیرگشایی‌ را با هدف نوسازی و تحکیم بافت منطقه و همچنین زدودن بافت ناکارآمد ادامه می‌دهیم.