امام جمعه شهرستان در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات چند ساله برگزار کنندگان این جشن معنوی که به صورت خانوادگی و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی باشکوه تر از همیشه برگزار شد، گفت: امسال سال ۱۴۰۰ هجری شمسی که به نام “تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها” از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، با عنایت […]

امام جمعه شهرستان در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات چند ساله برگزار کنندگان این جشن معنوی که به صورت خانوادگی و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی باشکوه تر از همیشه برگزار شد، گفت: امسال سال ۱۴۰۰ هجری شمسی که به نام “تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها” از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، با عنایت و برکت الهی، با نیمه شعبان آغاز و با نیمه شعبان نیز به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام جواد حاجی زاده مسئله مهدویت را امری مهم برشمرد و افزود: اعتقاد به مهدویت و ظهور امام موعود (عج) که با غیبت کبرای آن حضرت آغاز شده است و طبق روایات با وجود غیبت ایشان، برکات و عنایات آن حضرت بر زندگی بشریت همچنان گسترده و زمانی خواهد رسید که منجی عالم بشریت با ظهور خود عدالت را در تمام عالم گسترده خواهد کرد.

وی افزود: همه ما می‌توانیم برای ظهور حضرت امام زمان (عج) کمک کنیم، مسائلی از جمله ناعدالتی‌ها، فسق و فجور و خصومت‌هایی که با بشریت وجود دارد و امروز در دنیا اتفاق می‌افتد، می‌توان جامعه را به سمتی هدایت کرد که بشر به بلوغ فکری رسیده و آماده ظهور منجی عالم حضرت مهدی (عج) شود.

وی گفت: در حال حاضر بحث ایمان به ولی فقیه در غیبت امام زمان (عج) موضوعی مهم بوده و باید همگی به وجود ولی فقیه ایمان داشته باشیم و از ایشان اطاعت کنیم، چرا که اطاعت مطلق از ولی فقیه، اطاعت از امام زمان (عج) بوده و راه رسیدن به سعادت و موفقیت در جامعه است.

حجت الاسلام حاجی زاده، جمهوری اسلامی ایران را نقطه امیدی برای تمام مستضعفان و مظلومان جهان برشمرد و افزود: با تقویت باورهای دینی، خدا محوری، ادامه دادن راه شهدای اسلام به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در راس آن‌ها عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامعه و هدایتگری و ترویج این امور به سایر کشورها، زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) را مهیا خواهیم کرد.

وی گفت: امیدواریم با ظهور امام زمان (عج) شاهد گسترش عدل در جامعه و روشن شدن حق مظلومان و مستضعفان جهان شده و با ظالم و مستکبرین برخورد قاطع شود.

در ادامه این مراسم با حضور امام جمعه اهر، شهردار شهر اهر و جمعی از مسئولان این شهرستان در باغ زندگی و خاطرات به مناسبت عید نیمه شعبان به نام حضرت ولی عصر(عج) و به یاد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی چندین درخت مثمر غرس شد.

این مراسم به همت ستاد مردمی منتظران مهدی(عج)، کانون مرکزی خدمت رضوی اهر و با همکاری شورای هیئات مذهبی، اداره تبلیغات اسلامی و هیئت فاطمیون (یاس کبود) شهرستان اهر برگزار شده است.

انتهای پیام