بردیف: در دفاع اشتباهات بزرگی داریم/ در تراکتور دو بازیکن در دفاع و حمله کم داریم
بردیف: در دفاع اشتباهات بزرگی داریم/ در تراکتور دو بازیکن در دفاع و حمله کم داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در دفاع اشتباهات بزرگی داریم و تنها راه حل تمرین بیشتر است. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، قربان بردیف در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن و تساوی مقابل این تیم، اظهارداشت: می‌دانستم بازی سختی خواهیم داشت و همین طور هم بود. هنوز در دفاع اشتباهات بزرگی داریم و […]



سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در دفاع اشتباهات بزرگی داریم و تنها راه حل تمرین بیشتر است.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، قربان بردیف در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن و تساوی مقابل این تیم، اظهارداشت: می‌دانستم بازی سختی خواهیم داشت و همین طور هم بود. هنوز در دفاع اشتباهات بزرگی داریم و در بازی اول هم همین طور که بعد به سختی می‌توانیم جبران کنیم. ما امیدوارانه به نیمه دوم نگاه کردیم و تقریبا خوب بازی کردیم امیدوارم در بازی‌های آینده با هماهنگی بازی کنیم. فکر می‌کنم یکی دو بازیکن کم داریم که باید بگیریم. امیدوارم بتوانیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم.

سرمربی تراکتور درباره اینکه تیمش در نیمه اول خوب بازی نکرده، اظهارداشت: من درباره اشتباهات خط دفاعی گفتم و اشتباهاتی که داشتیم در تمرین هم بود و متاسفانه تکرار شد. بیشتر کار می‌کنیم. با شما موافق هستم که نیمه اول زیاد خوب نبود اما روز گذشته هم گفتم برای بازیکنان خارجی و آنهایی که اضافه شده‌اند نیاز به وقت داریم.

وی درباره عملکرد بازیکنان خارجی تراکتور، گفت: گوستاوو بازیکن خوبی است اما امروز نتوانست بازی کند حتی آلوز هم نیمه اول سنگین بود اما نیمه دوم بهتر شد. مطمئن هستم تیم خوبی خواهیم داشت اما نیاز به وقت داریم. در ۲ بازی که داشتیم نیمه دوم به خصوص در حمله بهتر بودیم، کمی صبر کنید امیدوارم تیم بهتری داشته باشیم.

وی درباره اینکه چرا کیانی عصبانی بود، عنوان کرد: من فقط از نیمه دوم راضی هستم. مهدی کیانی وقتی وارد زمین شد خوب بازی کرد و از بازی او راضی هستم. همان طور که گفتم به خاطر نداشتن سنتر فوروارد مجبور شدیم اسدی را بگذاریم. باید از این ناحیه روی حریفان فشار وارد کنیم و فقط می‌توانم بگویم صبر کنید تا نیمه دومی بازی‌هایی را که داشتیم در کل ۹۰ دقیقه اجرا کنیم.

بردیف درباره اینکه آیا از دو بازی خود راضی هستید، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم راضی باشم چون یک بازی باخته و یک بازی را مساوی کرده‌ایم. البته ما امیدوارانه به بازی‌ها نگاه می‌کنیم تا کیفیت تیم را بهتر کنیم. مطمئن باشید پیروزی‌ها نصیب ما می‌شود و بهتر خواهیم شد.

سرمربی تراکتور در ادامه نشست خبری در پاسخ به این سوال که به چند هفته زمان نیاز دارد تا تراکتور به شرایط خوبی برسد، خاطرنشان کرد: من روز گذشته هم گفتم به ۵ هفته نیاز داریم تا بازی‌هایمان یک شکل شود و امیدوارم همین طور هم بشود.

سرمربی تراکتور در مورد ارتباط با بازیکنانش، یادآور شد: من کلمات را می‌فهمم و می‌توانم با آنها صحبت کنم. با بازیکنانم هماهنگ هستم و علامت‌ها را نشان می‌دهم آنها می‌دانند چه کار کنند در این خصوص مشکلی نمی‌بینم. دیدم که حرف من را متوجه می‌شوند و کارهایی را که می‌خواهم انجام می‌دهند.

بردیف همچنین درباره خریدهای تراکتور، خاطرنشان کرد: برای خط حمله و دفاع باید بازیکن بگیریم. نمی‌توانم اسامی را اعلام کنم چون امروز و فردا مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که از سوی ذوب‌آهن تحت فشار بود، اظهارداشت: فکر نمی‌کنم تحت فشار تیم حریف بودیم. ناراحتی من این است می‌دانستیم چه اتفاقی خواهد افتاد، در تمرینات کار کرده بودیم اما باز هم این اتفاق افتاد و گل خوردیم باید بیشتر در این خصوص تمرین کنیم و راه حل دیگری وجود ندارد.
انتهای پیام/