به گزارش ایسنا، علیرضا اکبرپور، سرمربی ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر آلومینیوم اراک گفت: این که بعد از مدت‌ها به خانه خودم برگشتم، مایه افتخار است. من از ماشین‌سازی بزرگ شدم و اگر “اکبرپور” شدم، از فوتبال تبریز و ماشین‌سازی بوده است. شرایط جدولی ما را همه می‌دانند اما همیشه […]

به گزارش ایسنا، علیرضا اکبرپور، سرمربی ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر آلومینیوم اراک گفت: این که بعد از مدت‌ها به خانه خودم برگشتم، مایه افتخار است. من از ماشین‌سازی بزرگ شدم و اگر “اکبرپور” شدم، از فوتبال تبریز و ماشین‌سازی بوده است. شرایط جدولی ما را همه می‌دانند اما همیشه امیدی هست که اوضاع را تغییر دهند.
وی ادامه داد: ما برای موفقیت تیم آمده‌ایم. برای من لیگ برتر، از این بازی شروع می‌شود. می‌خواهیم شخصیت زیر سوال رفته ماشین‌سازی را عوض کنیم و به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم‌. کسی از من برای بقای ماشین‌سازی قول نگرفته اما قول می‌دهم تمام تلاشم را برای این تیم کنم. به من گفتند که در این تیم خراب می‌شوی که جواب دادم اشکال ندارد، من از آن‌جا بزرگ شدم و اشکال ندارد در ماشین‌سازی خراب شوم.

اکبرپور درباره ارائه بازی هجومی گفت: هر مربی سعی می‌کند عاقلانه عمل کند. جام حذفی نیست که دنبال پیروزی باشیم. باید دنبال برگرداندن روحیه بازیکنان باشیم. مهم برای ما این است که هم گل نخوریم و هم گل بزنیم. در فوتبال مورد علاقه من، همیشه دنبال گلزنی بودم و خیلی به دفاع فکر نمی‌کردم اما حالا شرایط به گونه‌ای است که اول نباید گل بخوریم. اگر بازیکنان کاری که خواستیم را انجام دهند، تیم می‌ماند. سعی می‌کنیم که شکل بازی و نظم تیمی را درست کنیم. 
او اضافه کرد: من فکر کردم ماشین‌سازی فقط مشکل فنی دارد اما باید بسیاری از موارد از ابتدا ساخته شود. همه شرایط ماشین‌سازی را می‌دانند و من هم قولی نمی‌دهم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و معلوم نیست در آینده چه اتفاقی بیفتد.
انتهای پیام