شهریار فتحی در جلسه بررسی مشکلات توزیع مرغ در سطح شهرستان، گفت: مشکلی در تهیه و توزیع مرغ در شهرستان نداریم و به اندازه کافی مرغ وارد شهرستان بناب می‌شود و از این به بعد هم قطعا مشکلی از این نظر وجود نخواهد داشت. به گزارش ایسنا، وی افزود: مصرف روزانه مرغ در شهرستان بناب حدود هفت تن […]

شهریار فتحی در جلسه بررسی مشکلات توزیع مرغ در سطح شهرستان، گفت: مشکلی در تهیه و توزیع مرغ در شهرستان نداریم و به اندازه کافی مرغ وارد شهرستان بناب می‌شود و از این به بعد هم قطعا مشکلی از این نظر وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مصرف روزانه مرغ در شهرستان بناب حدود هفت تن است که باید در توزیع مرغ، نظارت و دقت بیشتری شود تا مرغ به صورت کامل به دست مصرف کنندگان برسد. به مرور سهمیه توزیع مرغ بناب افزوده خواهد شد و تا هر اندازه که نیاز باشد، مرغ وارد بناب می‌شود.

وی ادامه داد: مرغ فروشان باید امین و امانت دار مردم باشند و اجازه ندهند که فشار به مردم وارد شود. کشتارگاه‌ها هم نباید مرغ فروشان را مجبور به فروش آلایش مرغ در کنار گوشت مرغ با قیمت بالا کنند.

فتحی گفت: ما نماینده و خادم مردم هستیم و باید برای حل مشکلات اقتصادی، ۲۴ ساعته تلاش کنیم و در این راستا قطعا اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای سودجو، بازار را به دست بگیرند و مردم را تحت فشار قرار دهند.

انتهای پیام