افتتاح دفتر جبهه‌ی همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی
افتتاح دفتر جبهه‌ی همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی

معاون امور استان‌های جبهه همنا در این مراسم گفت: یکی از اقداماتی که در جبهه انقلاب اسلامی ایران آغاز شده و باید به آن توجه بیشتری کرد کادرسازی در بین نیروهای انقلابی است و مهمترین هدف همنا نیز کادرسازی است. حجت‌الاسلام محمد تقی مهرورز اظهار کرد: هدف ما تنها انتخابات نیست و صرفا در رای […]

معاون امور استان‌های جبهه همنا در این مراسم گفت: یکی از اقداماتی که در جبهه انقلاب اسلامی ایران آغاز شده و باید به آن توجه بیشتری کرد کادرسازی در بین نیروهای انقلابی است و مهمترین هدف همنا نیز کادرسازی است.

حجت‌الاسلام محمد تقی مهرورز اظهار کرد: هدف ما تنها انتخابات نیست و صرفا در رای گیری خلاصه نمی‌شود. 

وی با اعلام اینکه در گزینش‌ها باید نسبت به شناسایی جوانان اقدام کرد، گفت: ما در همنا به دنبال فراهم کردن زمینه  برای رشد و اعتلای جوانان انقلابی هستیم.

معاون امور استان‌های جبهه همنا در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری  نیز تاکید کرد: جبهه‌ی همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی (همنا) به دلیل اینکه خواستگاه اصولگرایی دارد، در انتخابات از کاندیدای اصولگرا حمایت می‌کند.

وی در پایان ضمن تاکید بر هدایت جوانان توسط پیشکسوتان و بزرگان استان، خاطرنشان کرد: ما آمده ایم که بمانیم و باید تلاش کنیم جوانان را پای کار نگه داریم.

به گزارش ایسنا، در مراسم افتتاح دفتر همنا آذربایجان شرقی علی مقدم به عنوان مسؤول پیگیری جبهه همنا در استان انتخاب شد.

انتهای پیام