اتمام عملیات بهسازی پل روگذر عباسی تا نیمه اردیبهشت ماه
اتمام عملیات بهسازی پل روگذر عباسی تا نیمه اردیبهشت ماه

به گزارش عصر دهیار،  اکبر پورخردمند ضمن اعلام این خبر افزود : پروژه بهسازی و مقاوم سازی پل روگذر ” عباسی ” که در دستور کار منطقه یک قرار گرفته بود از مجموعه ۱۰ پایه پل ۳ پایه آن در حالت بحرانی قرار داشت و امکان تخریب پل متحمل بود اما بر اساس طرح مشاوره، […]

به گزارش عصر دهیار،  اکبر پورخردمند ضمن اعلام این خبر افزود : پروژه بهسازی و مقاوم سازی پل روگذر ” عباسی ” که در دستور کار منطقه یک قرار گرفته بود از مجموعه ۱۰ پایه پل ۳ پایه آن در حالت بحرانی قرار داشت و امکان تخریب پل متحمل بود اما بر اساس طرح مشاوره، پیمانکار سریعاً انتخاب و بلافاصله اقدامات تامینی و عمرانی آغازشد.
وی گفت : در پایه های پل، اقداماتی از قبیل شیارزنی پایه ها و یوترهای کاشت آرماتورهای تقویتی، بتن ریزی، تعبیه ستونک، در زیر یکی از پایه ها انجام و در انتظار رسیدن FRP  هستیم تا با کلاف دو لایه از آن مرمت پایه های در خطر به اتمام رسیده و جریان ترافیک از روی پل برقرار شود.
شهردار منطقه ۱ تصریح کرد : همزمان در روی عرشه پل آسفالت درزهای پل لایه برداری شده و با انجام عایق کاری و تزریق پلیمری و نصب فوم و ورق نهایتاً آسفالت و همچنین تقویت و استحکام بخش قرنیز عرشه آماده عبور خودروها خواهد شد. و متعاقباً با اطمینان از استحکام پایه های بحرانی و برقراری جرایان ترافیک سایر اقدامات در مابقی پایه ها تداوم خواهد یافت.
پورخردمند اعلام نمود : اتمام این پروژه تا اواسط اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ بوده و تردد خودروها از روی پل آغاز خواهد شد.
این پروژه دو ماه زودتر از وعده داده شده به اتمام خواهد رسید.