آمار واردات نهاده های دام و طیور در چهار ماهه امسال اعلام شد + جدول
آمار واردات نهاده های دام و طیور در چهار ماهه امسال اعلام شد + جدول

آمار واردات نهاده های دام و طیور در چهار ماهه امسال اعلام شد به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، در چهار ماهه سال جاری  دو میلیون و ۳۳۰ هزار تن ذرت وارد کشور شده که در مقایسه با سال گذشته  از لحاظ وزنی […]


آمار واردات نهاده های دام و طیور در چهار ماهه امسال اعلام شد

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، در چهار ماهه سال جاری  دو میلیون و ۳۳۰ هزار تن ذرت وارد کشور شده که در مقایسه با سال گذشته  از لحاظ وزنی ۲۶ درصد کاهش را نشان می دهد.
بنا بر این گزارش بیشترین کاهش واردات مربوط به جو است به طوری که در چهار ماه امسال فقط ۲۷۴ هزار  تن جو وارد شده و این نشان می دهد در همین مدت نسبت به سال گذشته ۸۲ درصد کاهش داشته است.
کنجاله سویا و دانه سویا نیز به ترتیب در سال جاری ۲۷۷ و ۷۵۷ هزار تن وارد کشور شدنده اند که این میزان نیز به ترتیب حاکی از کاهش ۶۴ و ۲۲درصدی واردات نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
بنا بر این گزارش می توان گفت در مجموع  واردات نهاده های دام و طیور در چهار ماه سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۴۳ درصد کاهش یافته است.

نوشته آمار واردات نهاده های دام و طیور در چهار ماهه امسال اعلام شد + جدول اولین بار در شرکت پشتیبانی امور دام کشور. پدیدار شد.