به گزارش عصر دهیار، محمدرضا قربانیان تبریزی اظهار داشت: نیروهای خدمات شهری از صبح امروز با استقرار در محل های حساس نسبت به رصد و پاکسازی آبروها و مسیل ها اقدام می کنند. وی افزد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده برای لایروبی متناوب آبروها، کانال ها و مسیل ها، بارش باران مشکل خاصی در سطح […]

به گزارش عصر دهیار، محمدرضا قربانیان تبریزی اظهار داشت: نیروهای خدمات شهری از صبح امروز با استقرار در محل های حساس نسبت به رصد و پاکسازی آبروها و مسیل ها اقدام می کنند.

وی افزد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده برای لایروبی متناوب آبروها، کانال ها و مسیل ها، بارش باران مشکل خاصی در سطح شهر بوجود نیاورده است.

قربانیان تبریزی با اشاره تداوم شرایط جوی و بارش باران اظهار داشت: نیروهای خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش کامل هستند و با رصد وضعیت آبروها و مسیل ها در اسرع وقت نسبت به رفع آبگرفتگی های احتمالی اقدام خواهند کرد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان سخنانش با اشاره به حجم بالای لایروبی، نخاله برداری و لجن برداری از کانالها، آبروها و مسیل ها اظهار داشت: عملیات لایروبی، لجن برداری و نخاله برداری در طول سال به صورت متوالی انجام می گیرد و تنها در یک ماه اخیر به صورت گسترده حجم متنابهی از عملیات لجن برداری و نخاله برداری از سطح کانال ها، آبروها و مسیل ها صورت گرفته است.