به گزارش عصر دهیار، اسلام زارع مدیر سیما منظر و فضای سبز منطقه با اعلام این خبر گفت: تلاشگران حوزه فضای سبز  این منطقه از ابتدای سال جاری و در شروع عملیات کاشت بهاره، اقدام به ۴۰۰۰ مورد چاله کنی و همچنین کاشت ۸۰۰ اصله نهال در ضلع شمالی و جنوبی اتوبان پیامبر اعظم (ص) […]

به گزارش عصر دهیار، اسلام زارع مدیر سیما منظر و فضای سبز منطقه با اعلام این خبر گفت: تلاشگران حوزه فضای سبز  این منطقه از ابتدای سال جاری و در شروع عملیات کاشت بهاره، اقدام به ۴۰۰۰ مورد چاله کنی و همچنین کاشت ۸۰۰ اصله نهال در ضلع شمالی و جنوبی اتوبان پیامبر اعظم (ص) نموده اند که عملیات کاشت همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نهال های کاشته شده از نوع کاج سیاه، زبان گنجشک و سرو خمره ای می باشند که نوع آنها متناسب با با شرایط جغرافیایی این منطقه می باشد.

زارع تصریح کرد: سیاست  شهرداری منطقه۹ در حوزه ی فضای سبز، نگاه توسعه ای است و به همین جهت تلاش دارد با بهره گیری از پتانسیل های موجود در سطح منطقه نسبت به این مهم اقدام نماید.

گفتنی است فضای سبز به عنوان یکی از مولفه های تأثیر گذار و پر رنگ در زندگی مدرن شهری، پیوست جدا نشدنی تمامی پروژه های جاری در شهرک مدرن خاوران است و توسعه فضای سبز شهری به عنوان یکی از مهمترین شاخص های توسعه یافتگی به معنای واقعی کلمه در آینده این شهرک محقق خواهد شد.