تقی کرمی با اعلام این خبر گفت: دهیاران منتخب آذربایجان شرقی در این المپیاد علمی که ۲۰ بهمن سال گذشته برگزار شد، میانگین نمره ۸۵٫۶ را کسب کردند و در بین استان‌های کشور، حائز رتبه نخست شدند. وی با اشاره به این‌که این المپیاد برای اولین بار به صورت غیرحضوری از طریق سامانه آموزش مجازی […]

تقی کرمی با اعلام این خبر گفت: دهیاران منتخب آذربایجان شرقی در این المپیاد علمی که ۲۰ بهمن سال گذشته برگزار شد، میانگین نمره ۸۵٫۶ را کسب کردند و در بین استان‌های کشور، حائز رتبه نخست شدند.

وی با اشاره به این‌که این المپیاد برای اولین بار به صورت غیرحضوری از طریق سامانه آموزش مجازی مدیریت شهری و روستایی برگزار شد، افزود: این المپیاد سراسری با حضور ۲۲۴ نفر از دهیاران برتر آموزش‌های مکاتبه‌ای ۳۱ استان کشور برگزار شد.

وی اظهار کرد: در مجموع، پنج امتیاز برتر این المپیاد را  هفت نفر از دهیاران استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی، کردستان و تهران کسب کردند که سه نفر از آن‌ها از دهیاران آذربایجان شرقی بودند.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، کرمی با اشاره به اهمیت تحول در نهاد آموزش با ورود به عصر اطلاعات، تاکید کرد: تحول در نگاه سنتی آموزش و بهره‌گیری از آموزش‌های غیرحضوری و ظرفیت‌های مجازی در آموزش کارکنان شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام