رتبه نخست کمیته امداد آذربایجان شرقی در حمایت‌های اجتماعی از نیازمندان
رتبه نخست کمیته امداد آذربایجان شرقی در حمایت‌های اجتماعی از نیازمندان

محمد کلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: حمایت از خانوارهای نیازمند به عنوان حوزه پیشران در فعالیت‌های کمیته امداد بوده و می‌تواند زمینه ارتقای خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت را فراهم آورد. به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: حوزه حمایت از خانواده‌های تحت حمایت به عنوان حوزه مرجع در نیازسنجی و توان سنجی از […]

محمد کلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: حمایت از خانوارهای نیازمند به عنوان حوزه پیشران در فعالیت‌های کمیته امداد بوده و می‌تواند زمینه ارتقای خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت را فراهم آورد.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: حوزه حمایت از خانواده‌های تحت حمایت به عنوان حوزه مرجع در نیازسنجی و توان سنجی از نیازمندان بوده و زمینه ساز تداوم توفیقات کمیته امداد در امر مقابله با فقر و محرومیت است.

وی با اشاره به خدمات شاخص این نهاد در حوزه حمایت از خانواده‌های آسیب پذیر در سال ۹۹، افزود: ۷۵ هزار خانوار در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات معیشتی، آموزشی، فرهنگی، مسکن، اشتغال و… بهره مند شده‌اند.

کلامی افزود : از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به افراد آسیب پذیر در حوزه سلامت و اشتغال اعطا شده است.

انتهای پیام